Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την σελίδα winoptica.gr για τις αγορές σας , παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους που διέπουν τις αποστολές των προϊόντων για την καλύτερη δυνατή εξασφάλιση σας . Η δωρεάν αποστολή ισχύει για όλες τις παραγγελίες άνω των 49€ . Είναι δυνατόν συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες να προσφέρουν δωρεάν αποστολή σε συνδυασμό με συγκεκριμένες αγορές ή σε χαμηλότερο σύνολο παραγγελίας . Όπως είναι κατανοητό η δωρεάν αποστολή ισχύει για μια και μόνο παραγγελία με αξία άνω των 49€ ή του εκάστοτε ποσού για συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια και όχι για το άθροισμα δυο ή και περισσότερων παραγγελιών χαμηλότερης αξίας που όμως στο σύνολο τους είναι πάνω από το ποσό των 49€ ή του ποσού που απαιτείται για δωρεάν αποστολή . Οι χρεώσεις για αποστολές κάτω των 49€ είναι 2,50€ για πληρωμή με πιστωτική κάρτα ή Pay Pal, ενώ η χρέωση για αποστολές με αντικαταβολή είναι στα 4,50€ .
Η αποστολή των προϊόντων ξεκινάει αμέσως μετά την διεκπεραίωση της πληρωμής ή της επιλογής της αντικαταβολής και απαιτούνται συνήθως 2-3 εργάσιμες μέρες για την παράδοση της παραγγελίας σας. Κάποιες φορές , σε περιπτώσεις φακών επαφής ή άλλων προϊόντων που απαιτούν ειδική παραγγελία ή εάν δεν υπάρχει κάποιο είδος σε απόθεμα την δεδομένη στιγμή , με την πληρωμή τα προϊόντα κατοχυρώνονται και αποστέλλονται με την παραλαβή τους από την εταιρεία . Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης θα ενημερώνεται πάντα για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης . Θα πρέπει να ενημερώσουμε ότι με την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την πληρωμή αυτής ο πελάτης αποδέχεται ταυτόχρονα ότι η αποστολή των προϊόντων θα γίνει μόνο και όταν το σύνολο της παραγγελίας θα είναι διαθέσιμα στην εταιρεία . Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να αλλάζουν καθώς εξαρτώνται από τον προμηθευτή μας , από τις μεταφορικές εταιρείες ή από άλλους παράγοντες έξω από την δυνατότητα έλεγχου του winoptica.gr .
Σε περίπτωση απώλειας του δέματος ή μη παράδοσης η εταιρεία μας μπορεί να προβεί σε αποζημίωση μόνο και αν υπάρχει βεβαίωση από την εταιρεία μεταφοράς για μη παράδοση ή απώλεια του δέματος και ένορκη κατάθεση του πελάτη για μη παραλαβή . Τότε και μόνο τότε, η εταιρεία μας μπορεί να προχωρήσει σε αποζημίωση ή εκ νέου αποστολή της παραγγελίας ανάλογα την επιθυμία του πελάτη .
Στην winoptica.gr καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή συσκευασία, υπάρχει περίπτωση όμως το δέμα να φτάσει στην διεύθυνση προορισμού του με τυχόν φθορές ή σε όχι καλή κατάσταση. Συμβουλεύουμε τους πελάτες να μην προσχωρούν σε αποδοχή του πακέτου και να υπογράφουν ανάλογα αφού προσδιορίσουν την αιτία στο πρωτόκολλο μη παράδοσης .
Στην winoptica.gr καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας . Για να μπορούμε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι θα θέλαμε να μας ενημερώνετε για οποιοδήποτε πρόβλημα έχει δημιουργηθεί ή έπεσε στην αντίληψη σας κατά την παράδοση ή κατά την διάρκεια της παραγγελίας και δυστυχώς έχει να κάνει με εξωτερικούς συνεργάτες μας όπου εμείς σαν εταιρεία δεν έχουμε άμεσο έλεγχο . Σας ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά που επιλέξατε το κατάστημα μας για τις αγορές σας .