ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την σελίδα winoptica.gr για τις αγορές σας , αν και δουλεύουμε σκληρά για να μην έχετε κανένα παράπονο από την εμπειρία σας στο κατάστημα μας υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο κάτι να μην λειτούργησε σωστά και να θέλετε να αλλάξετε κάτι ! Για αυτό, παρακάτω ακολουθούν οι οδηγίες και οι όροι που διέπουν την πολιτική επιστροφών του winoptica.gr .
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΗ
Εάν ο πελάτης για οποιοδήποτε λόγο θέλει να επιστρέψει το προϊόν που μόλις αγόρασε μπορεί να το κάνει χωρίς καμία ερώτηση μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής του ! Σε περίπτωση που το όριο των 14 ημερών συμπίπτει με Σαββατοκύριακο ή αργία είναι αποδεκτή και η αμέσως επομένη εργάσιμη . Μόνη προϋπόθεση η συσκευασία του προϊόντος να είναι άθικτη. Γι' αυτό συνιστάται μόλις παραλάβετε οποιοδήποτε προϊόν να βεβαιωθείτε πριν ανοίξετε την συσκευασία του ότι όλες οι παράμετροι είναι σωστές και ανταποκρίνονται στην συνταγή σας και ότι η παραγγελία σας είναι σωστή . Σημειώνουμε ότι προϊόντα που έχουν γίνει παραγγελία κατόπιν αιτήματος του πελάτη όπως αστιγματικοί φακοί , πολυεστιακοί φακοί ,έγχρωμοι φακοί με διοπτρίες ή και οποιοσδήποτε άλλος τύπος φακού , δεν μπορούν να επιστραφούν . Φροντίστε πάντα τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε να είναι καλά συσκευασμένα σε πακέτο ώστε να ελαχιστοποιήσετε οποιοδήποτε κίνδυνο ζημιάς του προϊόντος κατά την επιστροφή και να αναγράφετε τα πλήρη στοιχεία σας καθώς και τον αριθμό παραγγελίας σας . Τέλος θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής του site https://winoptica.gr/account/return/add όπου θα διευκρινίζετε ότι η συσκευασία είναι άθικτη και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία θα θέλατε να μας κοινοποιήσετε για το συγκεκριμένο προϊόν . Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν αποκλειστικά σε αυτή την περίπτωση τον πελάτη και η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο μέσω εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) . Μην στέλνετε τα προϊόντα με ταχυδρομείο ΕΛΤΑ καθώς δεν μπορούμε να παραλάβουμε . Εμείς από την πλευρά μας μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να μας πείτε εάν θέλετε επιστροφή χρημάτων , παραγγελία άλλου προϊόντος που σας ικανοποιεί ή πιστωτικό υπόλοιπο για χρήση στο site μας όποτε εσείς επιθυμείτε .
ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
Σε περίπτωση που έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας από εμάς μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέχρι και δεκατέσσερις (14) μέρες από την ημερομηνία παραλαβής , προϋπόθεση να είναι η συσκευασία του προϊόντος άθικτη και καλά συσκευασμένη σε πακέτο όπου εκτός από τα πλήρη στοιχεία σας θα πρέπει να αναγράφετε και ο αριθμός παραγγελίας σας . Αφού συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής (https://winoptica.gr/account/return/add ) θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν επιθυμείτε νέα παραγγελία , επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό υπόλοιπο για να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε για επόμενες αγορές σας . Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία εκ μέρους μας βαραίνουν αποκλειστικά εμάς .
ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Η ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Σε περίπτωση ανοιχτής συσκευασίας ή κατεστραμμένου προϊόντος κατά την παραλαβή από τον πελάτη καμία ενεργεία δεν μπορεί να γίνει εκ μέρους της winoptica.gr εάν το προϊόν έχει απορριφθεί . Εάν κάτι τέτοιο δεν ισχύει , τότε έχετε δικαίωμα επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος , εάν τυχόν το όριο των 14 ημερών συμπίπτει με Σαββατοκύριακο ή αργία τότε και η επόμενη εργάσιμη ημέρα είναι αποδεκτή . Έτσι , αφού συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφών (https://winoptica.gr/account/return/add ) όπου θα αναφέρετε την αιτία επιστροφής θα πρέπει να μας προσκομίσετε το εν λόγω προϊόν , καλά συσκευασμένο , σε υγρό συντήρησης ( υγρό καθαρισμού φακών επαφής ) εάν πρόκειται για φακό επαφής , το παραστατικό αγοράς , σχετικό φωτογραφικό υλικό που θα αποδεικνύει την περίπτωση κατεστραμμένου προϊόντος ή ανοιχτής συσκευασίας κατά την παραλαβή και θα πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη κατόπιν συνεννόησης μαζί μας , τα έξοδα αποστολής βαραίνουν την εταιρεία . Πάνω στο πακέτο θα πρέπει να αναγράφονται οπωσδήποτε τα πλήρη στοιχεία του πελάτη καθώς και ο αριθμός παραγγελίας . Τέλος αφού διενεργήσουμε τους απαραίτητους ελέγχους από πλευράς μας για να εξακριβώσουμε την ανοιχτή ή κατεστραμμένη συσκευασία του προϊόντος , θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να μας δηλώσετε εάν θέλετε επιστροφή χρημάτων , επανεκτέλεση της παραγγελίας σας ή πιστωτικό υπόλοιπο ώστε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε για επόμενες αγορές σας .
ΕΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ Η ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή παραπόνων κατά την διάρκεια χρήσης από τον πελάτη καμία ενεργεία δεν μπορεί να γίνει εκ μέρους της winoptica.gr εάν το προϊόν έχει απορριφθεί . Εάν κάτι τέτοιο δεν ισχύει , τότε εντός ενός έτους από την ημερομηνία παραλαβής ,θα πρέπει να μας προσκομίσετε το εν λόγω προϊόν , καλά συσκευασμένο , σε υγρό συντήρησης ( υγρό καθαρισμού φακών επαφής ) εάν πρόκειται για φακό επαφής , φωτογραφικό υλικό σε περίπτωση κατεστραμμένου προϊόντος και θα πρέπει να αποσταλεί από τον πελάτη με έξοδα που βαραίνουν τον ίδιο . Εάν η επιστροφή αφορά παράπονα που έχουν να κάνουν με την χρήση του προϊόντος , όπως θολή όραση, ξηρότητα , όχι άνετη εφαρμογή η οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα έχει προκύψει, τότε ο αγοραστής θα πρέπει να αποστέλλει το προϊόν καλά συσκευασμένο όπως αναφέρθηκε πιο πάνω ,όπου θα αναγράφονται τα πλήρη στοιχεία του καθώς και ο αριθμός παραγγελίας του προϊόντος , το οποίο και θα σταλθεί στην εταιρεία παραγωγής/εισαγωγής για εξέταση . Υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί και η πιο πρόσφατη συνταγή οφθαλμιάτρου από τον αγοραστή . διευκρινίζουμε ότι ελαττωματικό προϊόν δεν μπορεί να θεωρηθεί πχ διαφορετικό χρώμα σε έγχρωμο φακό επαφής , το τελικό αποτέλεσμα δηλαδή , καθώς τα χρώματα που παρέχονται από το site είναι ενδεικτικά και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα την οθόνη ή και την φυσική σας απόχρωση . Η εταιρεία μας δεν μπορεί να προχωρήσει σε καμία αποζημίωση ή αναπλήρωση προϊόντος χωρίς την έγκριση / συναίνεση της εταιρείας υπεύθυνης κυκλοφορίας του προϊόντος . Θα πρέπει επίσης να ενημερώσουμε ότι αυτή είναι μια διαδικασία που μπορεί να χρειαστούν και αρκετοί μήνες μέχρι να εγκριθεί καθώς το προϊόν μπορεί να σταλθεί και για εργαστηριακές εξετάσεις . Υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά ότι , υπεύθυνη για την κυκλοφορία του προϊόντος είναι πάντα η κατασκευάστρια εταιρεία καθώς το winoptica.gr είναι μεταπωλητής , εκτός και εάν η εταιρεία μας αναφέρει διαφορετικά για προϊόντα που την εγγύηση παρέχει η ίδια . Επίσης δεν φέρουμε καμία ευθύνη για
για αλλαγή προϊόντος χωρίς την έγκριση ή έγκυρη συνταγή του οφθαλμιάτρου ή του οπτικού-οπτομέτρη της εμπιστοσύνης σας.
Για χρήση των προϊόντων χωρίς τήρηση των οδηγιών του κατασκευαστή ή μη τήρηση των γενικών κανόνων χρήσης φακών επαφής όπως καθαρά χεριά, ώρες χρήσης των φακών επαφής περισσότερες από όσες ορίζει ο κατασκευαστής κ.α.
Σε περίπτωση επιστροφής για όλους τους ανωτέρω λογούς η winoptica.gr μπορεί να προβεί είτε σε αντικατάσταση των προϊόντων είτε σε επιστροφή χρημάτων , πάντα κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη και αφού αφαιρεθούν οποιαδήποτε έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία ( χρεώσεις πιστωτικής κάρτας , έξοδα ταχυδρομείων , συσκευασίας κ.α.). Επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την πιο πρόσφατη συνταγή οφθαλμιάτρου ή οπτομέτρη από τον πελάτη .
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ
Τέλος ο αγοραστής έχει το δικαίωμα αλλαγής της συνταγής . Εάν για κάποιο λόγο μέσα στην διάρκεια ενός έτους από την παραλαβή του προϊόντος , υπάρχει αλλαγή στους βαθμούς του αγοραστή τότε μπορεί να ζητήσει επιστροφή των υπόλοιπων φακών επαφής που πλέον δεν ανταποκρίνονται στην συνταγή του και εμείς θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση τους ! Το δικαίωμα αυτό δεν ισχύει για φακούς επαφής που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον πελάτη όπως αστιγματικοί φακοί , πολυεστιακοί φακοί έγχρωμοι φακοί με διοπτρίες ή και οποιοσδήποτε άλλος τύπος φακού έχει γίνει παραγγελία κατόπιν αιτήματος του πελάτη , άρα δεν μπορούν να επιστραφούν . Τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον πελάτη και δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων όπως είναι κατανοητό αλλά μόνο αντικατάσταση σε προϊόν σύμφωνο με την πρόσφατη συνταγή του . Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε παραγγελία ταυτόχρονα με την αντικατάσταση του προϊόντος , θα πρέπει όμως να το δηλώσει στην φόρμα επιστροφής (https://winoptica.gr/account/return/add ) και να επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί μας στο 2810 220021 . Εάν το προϊόν είχε αγοραστεί σε τιμή χαμηλότερη από την ισχύουσα κατά την αίτηση αντικατάστασης ενδέχεται να υπάρχουν extra χρεώσεις .
Για οποιαδήποτε πληροφορία , ακόμα και αν έχετε συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής , μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας , θα χαρούμε να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας και μαζί να βρούμε την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα σας !